září

28.9:2011 - Na Horách máme dalšího pilota.  Je to Petr Šusta, novopečený držitel pilotního průkazu a motorového rogalla.

Spolu s Karlem odstranil drobné nedostatky svého stroje. Zatím bojuje nejenom s počátky svého samostatného létání, ale i s velikostí přitávací plochy. Hory nejsou Milovice. Gratulujeme všichni k prvnímu startu na místním letišti.

Příprava.

Start.

První let Petra v Horách.

Opravdu, ta nudle bylo letiště.

24.9.2011 -  Doletná Žatec

Na dnešek máme naplánován let do Žatce. V sedm se s Milanem scházíme v hangáru a dřív než se začne zvedat mlha z údolí tak jsme připraveni. Start je až na zlobivé brýle (vypadlo mi sklo) bez problémů a tradá na východ. Údolí jsou zalitá mlhou a ve vzduchu je úplný klid. Milan fotí jak o život a taky se zatoulal na Doupov. Nad Nechranicí se po něm začínám pídit a po domluvě rádiem na něj čekám nad hrází. Společně pak sedáme a ejhle jsme první hosté na dnešní doletné.

Po ukotvení strojů skouknem modeláře, ochutnáme buřtíky a místní pivko. Je tady doopravdy fajn. Počásí jak ze žurnálu a stále je co obdivovat a s kým klábosit. Jen v jednu chvilku nám zatrnulo. Nádherný dvojplošník při přistání udělal tanyny a poněkud se rozcuchal. Hlavně že netekla krev takže zase dobrý. Po vynikajícím gulášku jsme si naordinovali odpolední klídek, ale stále  vyrušoval Delfín s vyhlídkovými lety. Toník s manželkou provětrali Lambádu a také se přiletěli podívat. Škoda že stále ještě létáme jen tři, ale snad se časem přidají i další. Po páté se pomalu zvedáme a míříme k domovu. Kouřmo sice brání v rozhledu, ale zato nás postrkuje lehký větřík v zádech. V Horách se na dráze motá Václav, tak s přistáním musíme chvilku počkat, ale nakonec se vejdem všichni. Žateckým děkujem za pěkný den, všude je budeme chválit a za rok zase naschledanou. Nebo možná i dřív. Ahojky Karel a Milan

Týlové zabezpečení v Žatci na jedničku - děkujem.

Karel u návodu na užívání krbu.

Velcí i malý kluci.

Fokker eindecker krásně vypadající i létající.

Tonda a Karel.

20.9.2011 - Karel odvezl svojí Fitinu do depa, tak se chystám k letu sám. Hubertíci za hangárem také rozkládají své nádobíčko. Letím ke třem rozhlednám Krušných hor, a odškrtnout další položku ze svých leteckých výletů. Po vzletu stále koukám na točící se větrné elektrárny na hřbetu hor. Čekám stále tubulence v závětří a ono nic. Byl to nádherný let, jen slunce rychle utíkalo k západu a světla na focení rychle ubývalo. No, něco fotek se povedlo, tak je přikládám. Milan.

Navštívil nás Karel Machačka z Ostrova.

Karlovy Vary - rozhlasový vysílač.

Plešivec

Abertamy.

Blatenský vrch.

Horní Blatná - Vlčí jáma.

Tisovský vrch.

Nejdek.

15.9.2011 - Na letišti je to ve znamení oprav a ladění. Nejaktivnější je Luděk s Pavlem, kteří na závěr protáhli pérka "Ťapce".

Luděk a Pavel

Hotovo a "Ťapko" do boudy.

11.9.2011 -  V sobotu jsme se nad Starým Sedlem setkali se Zdenkem Nováčkem. Dál pokračujeme společně na Kraslicko. Namlsáni včerejším výletem, vyrážíme v neděli na letiště. Foukal svěží jižní vítr. Najednou se před šestou hodinou pytel svěsil ke stožáru a zavládl úplný klídek. S Karlem letíme směr Krásno. Já mám náskok, tak pokračuji až do Pramenů, ještě si vyfotím Kostelní Břízu a už zpět za Karlem ke Slavkovu. Tam okukujeme společně motorového padáčkáře. Karel pokračuje na krásenské letiště. Nacvičuje přistání. Povedlo se mu vyděsit automobilistu, který jezdil na ploše. Otáčíme domů a zase někdy příště. Milan.

Loket

Krásno - kamenolom.

Padáčkář nad Slavkovem.                                                                 Karel v pozadí Doupovské hory

Rovná - bývalá dělostřelecká pozorovatelna.

Rovná.

Kostelní Bříza.

9.9.2011 - Přidal jsem zbytek fotek ze sletu v Teplicích. http://nahlik-m.rajce.net/Slet_Teplice_4.9.2011_odlet

7.9.2011 - Fotky ze sletu jsou na http://nahlik-m.rajce.idnes.cz/Slet_Teplice_3.9.2011_prilet/ ještě jich pár doplním. Milan.

7.9.2011 - Události ze srpna v archivu 2011.

3-4.9.2011 -

Teplice 3-4.9.2011imageimageTak je tady další víkend a v plánu slet v Teplicích. Předpověď je dobrá, tak se v hangáru scházíme už v šest s tím, že v sedm startujem. Dle plánu přišli všichni, já a Milan. V půl sedmé na dráhu sedne mlha a tak klábosíme a čekáme. Před devátou přijíždějí dobří duchové Dana s Pepou v termosce kávičku a v duši pohodu. Jen co kávičku domlasknem, tak se mlha začíná trhat. Krátce před imagedesátou se zvedimageáme a míříme na Ostrov. Dole jsou sice ještě chuchvalce mlhy ale máme naději, že za Kláštercem bude líp. A prdlajs jen mineme Perštejn, tak je vidět jak je celý obzor pod vrstvou inverze. Z kouřma sem tam kouká komín a místama i nějaký kopec. Protáhneme se okolo Žatce,mineme Ranou. Na úpatí poskakují padáčkáři a máme před sebou Charvátce. Čas už pokročil a sluníčko začínáimage probouzet termiku. Místo plánovaného přistání jen v průletu vyzdravíme a nahoru na Teplice. Před Bílinou si ještě stačím splést solární elektrárnu s rybníkem, ve slunci to vypadalo jako lehce zvlněná hladina, ale jinak dobrý. Máme před sebou Teplice a jdeme na přistání.
Postupně prilétají další a další stroje a ve finále jsme napočítali 14 rogal. Začíná se ta naše rodinka pěkně rozrůstat. Známí i neznámí piloti se mají o čem bavit a diskutovat až do pozdních nočních hodin. K tomu nám hrála místní kapela a bylo doopravdy fajn.
Nedělní ráno je čisté bez inverze, ale proti předpovědi trochu fouká. Zatím jen n
imageahoře. Nečekáme co se z toho vyklube a lehce po sedmé startujem domů. Kousek s námi letí Petr Hlinka z Chotěšova a pak už zase mažem podél Krušných hor sami dva. Navigace ukazuje rychlost trvale přez stovku. To znamená že v zádech máme dobrou šestku. Nad Kláštercem se to ještě urychluje až na 110 a mezi kopci nám to taky odpovídajícím způsobem nacfackuje. Za Ostrovem už je klid. Zahlásíme vstup do CTR a už se chystáme na přistání. Od imagestartu v Teplicích uteklo jen 63 minut a sedíme doma v Horách. V Teplicích bylo krásně příští rok poletíme zase. To nejlepší na nás teprve čeká. Volám Pepovi abych mu oznámil, že jsme doma a také že by bodla ranní kávička, ale Pepa to nebere. Asi ještě spí, nebo má jinou zábavu. To byl doopravdy špatný odhad. Nespí! Právě přijíždí s Danou a na vozíku má gauč. Před hangárem sundají gauč rozbalí stoleček a Dana servíruje kávičku,čajíček a sušenky. Přivítání jako v Hiltnu. Když je vše vypito a snědeno, tak si gauč naloží a jedou pryč. Co se dá dělat. Uklidíme stroje do hangáru a jedeme domu.

ŽIVOT JE KRÁSNÝ. Ahoj Karel

Nový Hrad.

Kadaňský stupeň.

Nechranice - rasy a rybář.

Raná.

Raná - "skleník"

Teplice - rogallo dotažené zase o kus dál.

Neletěli jsme sami.

Tonda s manželkou přiletěli za námi.

Rogalistická partička.

No to je pohled!

Hubertíci chystají nedělní snídani.

A už papáme - Hubertíci děkujem.