červenec

26.7.2018 -

Ve středu 4.7.2018 startuji v šest hodin směr Strakonice. Moje drahá Naděnka a kamarádka Lenka jsou autem už hodinu na cestě. Dohlednost nádherná, jen vzduch je trochu rozmixovaný. Letím skoro přímo - Erpužice, Chotěšov, Strakonice. Přelétávám dálnici a telefonuji holkám, už jsou před Plzní. Šupajdím dál.  Asi čtyřicet kilometrů před cílem  jsem trochu znejistěl. Vidím homoli mraků a závoj deště. Přeháňka je ale asi deset kilometrů od letiště. Uf. Přistávám. Zaroluji k hangárům a ukotvím rogálko. Děvčata přijíždějí asi půl hodiny po mém příletu. Zabydlujeme se. Stíháme s Frantou (místním pilotem Čmeláka)  vypít jedno červené.

FHD0066.JPG                Čtvrtek: v půl sedmé ráno letím spolu s Lenkou směr Čertovo jezero. Letos je to repete. Minulý rok jsme to nedali. Trochu kličkuji. Všude lesy a není kde v nouzi přistát. Cíl dosažen. Ještě zaletím nad Železnou Rudu a vracíme se domů. Zevlujeme z výšky kam pojedeme na výlet. Vyhrává Svatobor -  kopec nad Sušicí. Zde se v dřívějších dobách začalo létat na rogalech. Po přistání nás vítá Marta, která přijela z Mladé Boleslavi. Zdravý zaklad je pohromadě. Snídáme a pak vyrážíme na trasu k Svatoboru. Zdoláváme vrchol, v místní restauraci se občerstvíme a vracíme se k autu. Je čas oběda. Dostali jsme typ na zámek Hrádek, kde prý dobře vaří. Typ byl přesný, opravdu jsme se dobře najedli. Vracíme se na letiště. Opakuje se stejný scénář jako minulý večer. Jen toho vínka je o trochu více.

Pátek: ráno letíme spolu s Martou směr Hluboká, Hosín, České Budějovice, Český Krumlov a Strakonice. Začátek rychle ubývá, letíme po větru. U Krumlova obracím a přes Kleť rovnou Strakonice. Zase nacházíme zajímavé místo. Jmenuje se Dobrá Voda.  Je to malebný kostelík uprostřed lesů.  Nacházíme zde spousty malin, holky se nemůžou odtrhnout. Trochu je popoháním, po obědě máme domluvenou návštěvu ve Čkyni u Standy a Jany. Strávíme zde velmi příjemné odpoledne. Po návratu   letí holky s Frantou na letiště Strunkovice. Možná to bude cíl příštího šumavského létání. Večer standardní a vypité víno ve stejném objemu.

20180707_195344.jpg                Sobota: další let s Lenkou je na zámek Orlík a proti proudu na Zvíkov. Vltava je nádherná. Po hodině přistáváme. Děvčata jedou na výlet. Já dělám uvítací výbor. Z Karlových Varů přijíždí Tonda s Janičkou. Vzali na výlet i své sousedy - Hynka s Danielou. Chvíli lámeme Hynka na vyhlídkový let nad Šumavu. Při pohledu na Hynka po návratu si  chválíme, že na oběd jdeme teprve teď. Strakonická restaurace U dudáka nám ukázala, že kvalitu stravování udržela. Spokojeni se vracíme na IMG_6747.JPGzákladnu. Holky se vrátili z výletu a Karlovaráci se vrací domů. Děvčata jsem poslal k vodě (teda k jezu). Já vyhlížím rogalo Petra Hynka ze Soběslavi. Známe se jen přes internet a telefon. Na letišti je pěkný mumraj. V hospůdce probíhá svatba, v hangáru mohutná oslava padesátin a ještě do toho přilétá Andula s výsadkáři. Dorazil konečně i Petr. Dáváme si kafe na terase letiště a po hodině letí zpět. Poslední večer trávíme na balkonu našeho pokoje. Posloucháme pěknou muziku ze svatby pod náma a řehtáme se vtipně připravenému programu. Jdu spát první. Ráno se vracím.

Neděle: v půl sedmé startuji k návratu domů. Letím přes Rabí, Klatovy, Bavorsko, Domažlice, Bečov a Hory. Skoro dvě a půl hodiny. Nejvíc jsem si užil Bavorska. Stále se nemohu nabažit toho pocitu volného létání bez hranic. Jen let od Mariánských Lázní po letiště Hory mne probral z klídku. Docela slušně jsem si zacvičil na hrazdě. Prodloužený víkend je za námi. Děkuji holkám za příjemnou společnost. Strakonickým, v čele s Frantou, za poskytnuté zázemí. A tomu nahoře za krásné počasí. Milan

Ještě trochu statistiky nalétáno 726 km za 8:20 hod.

Fotogalerie ZDE

Orlík

Český Krumlov

Zátiší.

Petr přiletěl na krátkou návštěvu.

22.7.2018 . Asi největší návštěva. Díky poruše ohradníku nás navštívila asi největší delegace za historii našeho letiště.Děkujeme.Milan

19.7.2018 - Reportáž z prvého obletu Česko-Slovenska. zaslal Miro Huliak ze Slonenska. Klikni na obrázek.

18.7.2017 - Článek na internetu o obletu Československa ZDE

12.7.2018 - Pozvánka na akci.

10.7.2018 -

Naše Jaruška svolala na sobotu 30.6 opékání uzenin. Paradoxně, ona samotná nemohla. Vše probíhalo standardně Oheň plápolal, omastek kapal a my utírali mastné brady. Gery opět dodal své vynikající domácí okurky. Zpestřením tohoto podvečera byl přílet rogalisty z Burgebrachu (ZDE) v Německu. Henning (tak se jmenuje) u nás přespal a ráno odfrčel domů. Poseděli jsme vlastně mezinárodně.  Milan.

Pavel s Alenou                                                                      Roman a Hanka

Standa a Jana.

Hanning a jeho rogálko.

5.7.2018 -  Dnes nás navštívil 123456 originální návštěvník. Děkujeme.