červenec

24.7.2016 Bez motoru.

Díky dvěma svátkům na začátku měsíce stačí tři dny dovolenéa hned je týden volna. Letos jsme to využili na výlet za létáním do slovinských Julských Alp, na  Koba2_Sistiana.jpglu. Příjezd  d1.jpgo kempu Siber u Tolminu v sobotu 2.7. večer,  v neděli pršelo, tak jsme jeli do italské Sistiany kouknout na moře a dát si italskou zmrzlinu. Tam sice nepršelo, ale do vody se chtělo jen Jimovi (náš cestovní pejsek) pro kachnu. Od pondělí až do čtvrtka se létalo na Kobale  a v pátek jsme jeli zkusit Kovk, pěkný, několik kilometrů dlouhý hřeben s převýšením cca 800m. Sešla se dobrá parta, pár hodin jsme nalétali a něco i viděli. Ve Slovinsku je moc pěkně, na horách obzvlášť a stojí za to se tam zastavit na pár dnů. Třeba cestou do, nebo z Chorvatska. Cesta "z" má ještě jednu výhodu, pokud vezeš chladničku a jsi masožravec. Můžeš přivézt domů slovinské uzeniny, které tam fakt umějí  :-).    Standa

Některé obrázky poklepem zvětšíte.

Tolminske_soutěsky.                                                  Každý jsi přišel na své.

Tolmin                                                                 Kobala - Most na Soči přehrada.

Kovk - hřeben.                                                                          Kovk

Kovk - přistávačka.

22.7.2016 - Dnes nás navštívil 77000 originální návštěvník. Děkujeme.

17.7.2016 - Pozvánka na druhou modelářskou akci.

Klikni pro zvětšení.

17.7.2016 - Erpužické double.

Dva státní svátky - 5 a 6. 7. 2016 jsme využili k návštěvě letiště Erpužice. Z obletu republiky nám zůstali spacáky a stan Jindřichů Růžků. Spojili jsme příjemné s užitečným. Vrátit věci a zároveň udělat výleIMG_2208.JPGt po zdejším okolí. Já letím a pozemní doprovod jede ve stejné sestavě jako na obletu -  Naďa, Lenka a Luboš. V cíli jsem kolem osmé hodiny. Večerní posezení v klubovně skončilo kolem dvanácté hodiny. Ráno beru Luboše k rannímu letu kolem Hracholuské přehrady. Po návratu domlouváme výlet na plavbu po přehradě. Jindrové mají pohotovost a tak neplují. Převážejí auta k poslednímu přístavišti. My si užíváme plavbu. Hracholusky nabízejí krásné pohledy na skalnaté břehy s krásně zasazenými chatkami. Výlet ukončujeme ve Stříbře na dobrém obědě. Středa je silně větrná. Ráno letí Libor s Jitkou domů do Nymburka. Podle telefonátu to byl let silně skotačivý. My navštěvujeme Kladrubský klášter a vracíme se zpět na letiště k polednímu klidu. Posupně se rozlétáme a rozjíždíme. Zůstávám na letišti s Láďou z Chotěšova, který mi dělá společnoIMG_2201.JPGst. Odlet jsem už skoro vzdal, když začal vítr pomalu zeslabovat. V půl osmé, jako poslední, odlétám domů i já.

Druhá návštěva je v sobotu 11. 7. 2016. Je to takový mini sletík. Petr Hlinka objednal soudek.       Sedíme na terásce a probíráme zážitky z obletu. Ráno v sedm jsme všichni na nohou. Letecká škola začíná výuku a já letím domů. Karel s Pepou ještě letí pozdravit Jindru do Rokycan a pak každý letí na svoje letiště. Tak zase Erpužicá setkání nezklamala. Obracíme své pohledy k jihu a vyhlížíme piloty z Erpužic, ať jim můžeme oplatit jejich pohostinnost. Děkujeme. Milan.

Foto album ZDE

Erpuzice pode mnou.

Přípitek na uvítanou.

10.7.2016 - Pozvánka na akci. V termínu modelřské akce bude vzletová plocha uzavřena přílet možno dohodnout s p. Jaroslavem  Bělohoubkem mob.606374628.

Klikni na obrázek pro zvětšení.

7.7.2016 - Dnes nás navštívil 76000 originální návštěvník. Děkujeme.

4.7.2016 - Video z Obletu 2016. JIndrové Růžkové sestříhali video z celého obletu . Kluci děkujeme. Odkaz ZDE.

2.7.2016 - Doplněná mapa obletu. Získal jse další data z GPS. Milan

ZDE je odkaz na popis výletu tak jak to viděli Jindrové Růžků

Klikni na obrázek pro zvětšení.