červen

29.6.2012                                             ALPY jižně od Innsrucku

...zatím co si moji kamarádi užívali nad vlastí českou, zavelel jsem, naložil rodinu do Rangera a šupajdíme si to na jih. Rakouské Alpy nabízejí nespočet krásných údolí a vrcholů... V tom všem absolvujete květenu, rakouské milky krávy a hned při prvním setkání at v penzionu, nebo na horském chodníku, pocítíte jinou, vlídnou mentalitu lidí. Příjemné, moc příjemné, jak si lidi vypráví o všem co viděli a to se znají jen z "vyhybačky" na úzkém chodníku v horách. Pán a paní domácí jsou super, služby v penzionu Land Haus Tyrol také na výbornou. Mohu jen doporučit.

Pár fotek, jaký "skvělý" vedoucí zájezdu jsem byl já, po té, co jsem zapomněl sluneční clonu na mou pleš, můžete shlédnout u nás na Rajčeti. Snad jen dodám, že jsme chodili převýšení běžně 800m a rekord byl 1300m(tam jsem zahynul...) Procházeli jsme každý den z pásma luk až k neschůdné sněhové pokrývce, která leží letos kolem 2300m výšky.

Tak to nám léto pěkně začíná a já si mám koupit nové křídlo. Je supr, ale ty prachy, nevím, nevím, jestli nemám zůstat skromný a radši jezdit(létat) s mým starým olétaným "SKY-trabantem"... :)))

Pepa

28.6.2012 - Na letišti je známá sestava, popíjíme kávu a létáme. Tonda s Oldou stále šlechtí Pegassa, Karel ladí křídlo a motor. Já letím okružní let po Sokolovsku. Přikládám foto. Milan.

Ve Varech se chystá festival.

Kamenice - kaplička Máří Magdalény.

Vodní nádrž Tatrovice.

20-24.6.2012 - III. Letecký výlet

Dlouho ohlášený termín III. Leteckého výletu je tady a začíná to stejně jako vloni. Dopoledne ještě ladím křídlo.Na novém stroji je zapotřebí napnout plachtu a příčník. Dopoledne jsem hotov a odpoledne se dle plánu scházíme s Milanem na letišti již kompletně sbalení na cestu. Bohužel sami dva. Zdenek účast odtroubil kvůli práci a letka z Rokycan se letos také nezůčastní. Navečer startujeme směr Teplice. Milan opět brouzdá po trase a fotí jak o život vše co se vyskytne před objektivem.  Ve vzduchu je klid a cesta  vesele utíká Klášterec, na pravé ruce Chomutov a betonový Most. Tady je vzduch řádně zahuštěn čmoudíky a smradem  snad ze Záluží nebo odkud, ale byla to síla až jsem měl obavy aby nechcípl motor.  Následuje Bořeň a Bílina a máme před sebou vodojem, budeme přistávat. Z dálky sleduji jak Milan po předpisovém okruhu dostává nafackováno bočákem při nasazení na přistání. Lehce narychlím a jdu na to rovnou. Celkem to šlo, dvě tři facky a jsem na zemi. Pozemní doprovod nás vyhlíží jako tři sudičky. Po krátkém zahnízdění chvíli klábosíme a středa je pryč.
    Ve čtvrtek ráno Vladimír přivezl k snídani vynikající koblížky, ale počasí k létání asi nechal doma. Vítr nám trochu zešílel tak místo křidel obouváme boty a hurá do Teplic. Na Komáří  hůrce se chvilku kocháme pohledem do kraje ale přez hranici se připlazil mrak a všude bylo mléko. V údolí  poobědváme a hupky do botanické zahrady. Vítr stále zlobí a předpověď doopravdy nic moc. Na pátek tedy Milan naplánoval výstup na Milešovku. Takže ráno ťap, ťap a lezeme do kopce. Provětrané plíce a natažená lýtka stály za ten rozhled po krajině. Při sestupu Lenka našla tři stromy třešní  trochu jsme je zplundrovali a z pátku zbývá jen večerní klábosení.
     Sobotní ráno je jako z partesu. Milan naložil Martu a tradá do vzduchu za místními zajímavostmi. Já startuji chvilku za nimi a setkáváme se nad Ranou. Dál na Žatec letíme společně. Krátce před osmou už sedíme v Žatci na letišti a užíváme si místní pohostinnosti.Ceny jsou zde mírné, pivo studené a buřty nemají chybu. Celý den je na co koukat a s kým klábosit. Hudba v hangáru duněla skoro do rána, ale to už naše výprava dávno spala. Ráno startujem domu.
    V neděli ráno všichni ještě spí, vlastně někteří ještě nespí a už se hrnem na start . Milan tentokrát s Lenkou ještě zalétá fotit Žatec a já start pro velký úspěch opakuji. Zapínat přilbu až  při startu to nebývá úplně to pravé ořechové. Druhý pokus je dobrý a už upalujem domů na západ. Jižní vítr mi vzal chuť na courání okolo Klínovce , tak pomalu vytrácím výšku a jdu domů do Hor na přistání .
Milan s Lenkou  přistávají za chvilku a jsme zase doma.

Závěrem zbývá  poděkovat za skvělé přijetí a péči jak v Teplicích tak v Žatci.

Ahoj a brzy zase nashledanou     Karel, Milan, Naďa, Lenka, Marta.

Foto zde ještě fotogalerie Vladimíra Bärtla

Karlovo akvárium v tříkolce                                                                       Následovalo opatření.

Pohled do dílny.                                                                                     Odborné konsílium.

Lenka čeká až Karel s Naďou vyfárají ze šachty.

Letiště Teplice.

Rozcvičky vedla Lenka.

Relaxační cvičení vedeme Já a Karel.

Zahajujem výstup na Milešovku.                                                             Lenka na třešních.

Milešovka                                                                                                   Hazmburk

Naše stojánka v Žatci                                                     Letadel přibývá - konečný stav 52 letadel.

Pro některé to byl náročný den.                                                     Přiletěl za námi také Tonda.

Odlétáme                                                                                        Žatec

Video kamarádů z Rokycan z minulého roku.

16 -17.6.2012 - V sobotu letíme s Karlem do Krásna, kde se potkáváme se Zdenkem letícím z Tužimi. Společně pak pokračujem na Jesenickou přehradu. Zaletíme pozdravit modeláře v Lomnici kde se k nám přidal Míra se svým Mini-Maxem. Čtyřčlená skupina se rozděluje u Starého Sedla a pokračujem každý na svoje letiště. V neděli mám premiéru konečně vezu spolucestujícího odhodlala se Toníkovo Jana. Provezl jsem jí nad jejich domeček a Loket. Milan.  FOTO

Krásno - rozhledna.

Sokolov

Po přistání.

Můj první pasažér.

A letíme.

10.6.2012 –  Přivstal jsem si a odjel na letiště. Objevují se Hubertíci, chvilku řešíme počasí a jdeme na to. Původně jsem chtěl letět na Tachovsko, ale počasí rozhodlo, letím Krušné hory. Trasa vedla přes Měděnec, Přísečnici, Kovářskou, Oberwiesenthal a domů. Foto na Rajčeti (klikni). Milan.

Vlčí máky.

Ostrov nad Ohří - Piaristický klášter.

Vodní nádrž Přísečnice.

Oberwiesenthal -můstky.

Klínovec pohled od jihu.

Jáchymov - Radium Palace.

Ostrov nad Ohří - stáré náměstí.

7.6.2012 - Hovím si doma, když slyším známý zvuk. Nad Loktem proletěl Míra se svým Hi-Maxem. Rychle se balím, snad ho stihnu před přistáním. A nestihnul. Na letišti byla už stabilní sestava. Chvíli jsem poseděl, zdokumentoval dění a hurá na zpívánky k Řetězu. Milan.

Míra nad Loktem.

Hi-Max                                                                                                          Pegass

Hubertíci.

Ještě dodatek, Karel jsi vyrobil nový vozík na tříkolku.

3.6.2012 – V neděli ráno prohlížím na internetu počasí a přišla SMS od Karla, že je na letišti. Rychle se balím a za dvacet minut jsem na místě. Karlova Fitina2 je připravená. Vytahuji éro a už to začíná -zapomněl jsem doma vysílačku a nemám ani mobil. Vracím se domů pro věci, začíná poprchávat. Za chvíli už prší docela vydatně. Říkáme si s Karlem, že jsme prokaučovali počasí. Přijíždí i Pepa Hubertík s Danou. Zalézáme všichni pod střechu, vaříme kávu a díváme se jak nám moknou křídla. V pauze mezi dešti uklidíme éra do hangáru. Po hodince posedávání a sledování radaru, přeháňky ustaly. Ukecáváme parasekc, ať si zalétají. Po chvilce zdráhání začínají vybalovat fidlátka. Prohlížím oblohu, počasí se začíná výrazně zlepšovat. Vytahuji éro. Dnes už po druhé. Startuji a z malého výletu je nakonec parádní let na Chebsko a zpět. Foto z letu (klikni) Milan.

Čekání v hangáru.                                                                             Pepa loví radarové odrazy

Loket - hrad.

Sokolov - koupaliště.

Horní Částkov - elektrárna.

Sokolov - Kapucínský klášter.

Nové Sedlo - základní škola a kostel.