březen

30.3.2017 - Dnes nás navštívil 92000 originální návštěvník. Děkujeme.

29.3.2017 - Doplněny údaje o letišti Hory ve složce Letiště Hory na mapě dle databáze letišť. Milan.

26.3.2017 - Nová Koordinační dohoda. Dohoda o koordinaci a poskytování letových provozních služeb mezi APP/TWR Karlovy Vary a Leteckým spolkem Hory. Platná od 30.3.2017. ZDE

Údaje o letiši budou upraveny po vydání databáze letišť.

18.3.2017 -

Je čtvrtek a po dlouhé přestávce si vyzvedávám auto po opravě. Jó, pátek třináctého ledna mě nabourali a teď je auto konečně v pořádku (díky Toníku). Vracím se domů a koukám na tu nádheru. Jen letět. NoIMG_0970.JPGva nás už dva dny masíruje, že snad přijde doba ledová nebo co. Čas je dobrý. Rychle na letiště. Tam je už Karel a Standa - řečený „larva“, ale to už neplatí, páč je larva prodána. Standa si jde zkusit letět s Karlovo plnokrevníkem. Já vytahuji éro a deset minut po čtvrté se kola odlepily od dráhy. Karlovarské letiště už skončilo provoz. Jen vojáci na Doupově létají s drony. Letím rovnou nad Krušné hory zachytit poslední letošní sníh. Výšku nabírám před úpatím hor a opatrně nalétávám nad hřeben, stále jsem ve střehu, jak to bude s turbulencí. A ono nic. Jen trochu chladno. Topení v sedačce hřeje. Jen aby mi nebyla zima na rucIMG_0972.JPGe. Pak už se věnuji focení a kráse. Ty naše Krušné jsou nádherné. U Božího Daru přelétávám do Německa a letím kus po jejich straně. U Kovářské obracím domů. Slunce rychle klesá a teplota taky. Jsem ve výšce 1650 m. n m. Přelétám Klínovec, ještě vyfotím Ostrov. Zahajuji klesání. U letiště vidím kluky. Ještě hoblují okruhy. Chvilku na mne počkají a já jsem zpátky na zemi. Rychle uklidím éro. Běžím vyfotit alespoň něco ze Standovo seznamovacího letu. Světlo je bídné, ale pár fotek vyšlo. Ani se s nimi nerozloučím. Jedu domů. Večer volám Standovi a oťukávám jeho čerstvé zážitky. Snad nebude křičet ze spaní. Já tímto děkuji Nově, že mě vyděsila a donutila vyrazit do vzduchu. Milan.

Fotogalerie ZDE

Plešivec skiareál.

Oberwiesentahl skokanský můstek.

Hamerunterwiesental kamenolom.

15.3.2017 - Dnes nás navštívil 91000 originální návštěvník. Děkujeme.

4.3.2017 -

Tak konečně. Mám první letošní vzlet. Na Nový rok jsem to prokaučoval. Příliš řídký fridex a motor zamrznul. Naštěstí bez následků. Pak napadl sníh a na letiště to šlo jen pěšky. Pro tuto sobotu a jenom sobotu byla předpověď nejlepší. Probudil jsem se už v pět hodin a začal ještě v posteli přemýšlet, abych něco nezapomněl. Nemám rád lítací přestávky. Po sedmé jsem na letišti. Vytahuji éro a deset minut před osmou startuji. Jen se kola odlepili od trávy letiště, všechno ze mne spadlo. Letím a zevluji, kde je co nového. SeIMG_0822.JPGm tam to se mnou zakolíbe. To jako abych neusnul. Pluji směr Cheb. Fotím po cestě, co se dá. U Jesenické přehrady otáčím a přes Slavkovsý les letím směr Bečov. Tam se chci potkat s Jindrou z Rokycan. Měl taky absťák. Po měsíční asijské dovolené (mají důchodci vůbec dovolenou) ho pěkně svrběli ruce. Tak ze skoro pětatřiceti stupňů přesedlal rovnou na naše čtyři stupně Celsia. Nějak jsme se nemohli domluvit rádiem a tak se míjíme. Jindra už přistál na našem letišti a já ještě chvíli hledám. Konečně se scházíme na našem letišti. Radost ze setkání máme všichni. Jindra, já a Karel, který si také chystal nádobíčko. Pijeme kávu a kluci mají v plánu ještě další let do Erpužic a Žatce. Já se vracím domů. Po obědě ještě jedeme s kamarádem létat s RC větroni. Dáme každý dvě hodiny termiky a svahování. Pak už rozloučka a rozjíždíme se. Sobotní letecký den se vydařil po všech stránkách. Milan.